Види, типи і групи квитків

Для будь-якого заходу можна налаштувати необмежену кількість груп квитків з різною вартістю і налаштуваннями. Три типи груп квитків:

  • Платні квитки (квитки з фіксованою ціною)
  • Безкоштовні квитки (реєстрація)
  • Білети з відкритою ціною

Ваші гості купують квитки на лендінгу, а ви можете самостійно вести продаж квитків за допомогою внутрішньої каси.

Три важливих налаштування для управління продажами

  1. Кількість квитків. Може бути продано не більше заданої кількості квитків. Зручно використовувати для проведення акції «Перші 100 квитків зі зниженою ціною» або для обмеження певних категорій, наприклад, кількість пільгових квитків.
  2. Період продажу. Можна вказати, коли починається і коли закінчується продаж певної квиткової групи. Використовуйте це для проведення акцій типу «Знижена ціна тільки до такої дати»
  3. Квитки для продажу тільки у внутрішній касі. Незамінний інструмент, якщо ви проводите розіграші квитків і необхідно відправити квитки переможцям, а також для ведення продажів по внутрішнім каналам, друку запрошень партнерам і друзям.

універсальне рішення для онлайн продажу вхідних квитків

Продаж квитків на разові заходи

Разові
заходи

Вечірки, концерти, фестивалі, форуми, лекції, тренінги

Заходи проходять один раз на тиждень або рідше, рідко коли дві події проходять одночасно. Один і той же захід практично не проводиться повторно.

Дізнатися більше
Продаж квитків на регулярні заходи

Регулярні
заходи

Нічні клуби, івент майданчики, екскурсії, театри, навчальні центри, прогулянкові кораблі, галереї

Заходи проходять кілька разів на тиждень або частіше - кілька разів на день. Як правило, проведення заходів повторюється за заданим розкладом.

Дізнатися більше
Продаж вхідних квитків

Вхідні
квитки

Парки розваг, музеї, зоопарки, льодові катки, туристичні пам'ятки

Квитки на вхід в певну локацію, яка працює по тижневому розкладу, а ціна квитків залежить від дня тижня і часу відвідин.

Дізнатися більше