Завдання: Спростити управління відвідувачами, зменшити кількість організаційних проблем і збільшити заповненість заходів.
– Лендінг. Посадкової сторінкою служить сайт центру, на сторінці кожного заходу вбудовується кнопка, яка веде на реєстрацію або покупку квитків.
– Прийом платежів. Для безкоштовних заходів використовувався вбудований метод оплати "Безкоштовна реєстрація".
А для платних, пам’ятаючи досвід складних звірок оплат зі списком гостей, організатори навіть не розглядали жодних альтернатив, окрім підключення до платіжної системи.
– Квитки. Впровадження пройшло в кілька етапів. Спочатку підключили онлайн реєстрацію на безкоштовні заходи. Запрошення відправлялися після підтвердження участі, але навіть незважаючи на це були нерідкі випадки, коли люди не приходили на захід. Кількість місць обмежена і відповідно захід проходив напівпорожнім.
Тому для особливо важливих заходів використовувався квиток з відкритою ціною (пожертвування), щоб таким чином стимулювати людей більш відповідально підходити до свого вибору. Організатор ставив мінімальний розмір пожертвування (як правило, 5-10 гривень) і такий квиток гарантував наявність місця на заході. Завдяки цьому вдалося суттєво знизити кількість «відмовників».
Трохи пізніше, через кілька місяців роботи з безкоштовними заходам, було запроваджено продаж квитків на платні майстер-класи та семінари.
Завдання: Підключаючись до event.net.ua, організатори хотіли надати туристам додатковий сервіс.
Звісно, онлайн продаж квитків дозволив зменшити навантаження на касу - 80% відсотків онлайн квитків купувалося заздалегідь і лише 20% - в день відправлення, безпосередньо перед рейсом.
Спрацював ефект «імпульсної покупки» - коли люди дізнавалися про прогулянку, але у них були плани на поточній день, і вони відразу купували квитки на завтра (половина онлайн-квитків була продана за день до рейсу).
Додатковий ефект - вдалося трохи підвищити завантаження рейсів в непопулярний час відправлення.
Контроль квитків. Наша система перевірки добре показала себе на потоці - висока швидкість перевірки і простота використання мобільного застосування.
Також дуже допоміг захист від недобросовісних покупців: регулярно зупинялися спроби повторного входу по одних і тих же квитках, спроби входу за скасованими квитках і квитками, за якими було виконано повернення коштів.
Надалі. Узагальнивши досвід роботи, команда event.net.ua почала розробку кабінету самообслуговування для покупців, який повинен ще сильніше знизити навантаження на касу і бек офіс при великому потоці покупців. Запуск планується перед початком нового літнього сезону.
Завдання: Збільшити кількість оплачених бронювань, перетворити сайт в точку продажу.
– Лендінг. Посадковою сторінкою являвся сайт організатора.
– Прийом платежів. Підключення організатором до платіжної системи.
– Організація продажів. Для регулярних екскурсій, які проводяться за розкладом, платіжний функціонал був вбудований прямо на сторінці сайту за допомогою віджета «Іфрейм». Покупець в календарі обирає дату і час відвідин, оплачує квитки і отримує їх на електронну пошту.
Для бронювання групового відвідування або індивідуальних екскурсій були налаштовані параметри мінімальної та максимальної кількості квитків в замовленні. Також покупець ставив бажану дату і час проведення, яку потім підтверджував менеджер.
У високий сезон, зі збільшенням туристичного потоку, організатору стала у великій пригоді функція перенесення бронювання квитків на інший час - з різних причин у людей змінювалися плани, і така можливість дозволяла запропонувати гостям альтернативу поверненню коштів.
– Контроль квитків. У кожного екскурсовода / гіда встановлено додаток для перевірки квитків, контроль здійснюється ними самостійно. Дані контролю в режимі онлайн відображаються в кабінеті організатора.
Завдання: Сервіс з продажу квитків на концерт.
– Лендінг. Оскільки в організаторів не було свого сайту, то наша система використовувалася в якості основного лендінгу для рекламного трафіку.
– Прийом платежів. Продаж квитків на свої попередні заходи вони організували за поширеною схемою - прийом дзвінків на телефон (або звернення в директ), відправка номера картки, підтвердження платежу і відправка квитків в ручному режимі.
Після такого досвіду їм хотілося спростити продаж квитків. Тому вони підключилися до системи Liqpay (підключення зайняло всього чотири дні!!!).
– Квитки. Зал з вільною посадкою, використовувалася тільки одна група квитків. Вартість квитків збільшувалася кожні 7 днів, дорожчали з часом наближення дати дня концерту.
– Контроль квитків. Вхідний контроль квитків провели власними силами за допомогою нашого мобільного застосування, була одна спроба пройти по копії квитка, але невдала.
– Надалі. Організатори використовують інформацію про продажі для просування своїх нових заходів (в першу чергу ретаргетінг / ремаркетинг).
Завдання: Зробити онлайн-реєстрацію на захід.
– Лендінг. В якості посадкової сторінки використовувався наш лендінг - в фейсбуці в заході ставилося пряме посилання на сторінку реєстрації.
– Прийом платежів. Замовник не підключалася до платіжних систем через малу кількість учасників і невизначеності щодо наступного проведення.
Платежі приймалися в напівавтоматичному режимі - відвідувачі реєструвалися на сайті, отримували номер картки для переказу грошей за квитки.
Раз на день організатор звіряла всі перекази на картку зі списком зареєстрованих гостей і відзначала оплачені замовлення, після цього квитки відправлялися автоматично.
– Контроль квитків. Через невелику кількість учасників (30 осіб) фактично не проводився.